Користуйтесь сервісом «Електронний кабінет платника»
Головне управління ДПС у Сумській області нагадує, що для зручності платників податків Державною податковою службою України запроваджено сервіс «Електронний кабінет платника» (далі - ЕКП), скористатись ним можливо цілодобово як з персональних комп’ютерів так і з смартпристроїв, сервіс працює безкоштовно. За допомогою цього сервісу можливо сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності та інше.
Для подання звітів в електронному вигляді платнику податків необхідно: отримати ключ електронно-цифрового підпису в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів; зареєструватися користувачем Електронного кабінету, розміщеному на сайті ДПС України, за допомогою отриманого електронного ключа, приєднання до договору про визнання електронних документів відбуватиметься після прийняття в контролюючому органі першого будь-якого електронного документа, надісланого у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства; після отримання підтвердження про приєднання до електронного документообігу - звітувати у подальшому до контролюючого органу можна в електронному вигляді.
Для подання звітності в електронному вигляді платник податків може використовувати: модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП), увійти до якого можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.; спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності», яке безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» за адресою https: //tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/.
Головне управління ДПС у Сумській області нагадує платникам податків про переваги звітування в електронному вигляді, серед яких: економія часу і коштів платників податків; відсутня потреба контролювати зміну форм бланків звітності та придбавати їх, оскільки програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді телекомунікаційними каналами зв’язку; усі звіти перевіряються на наявність арифметичних та логічних помилок; при поданні звітності засобами електронного зв’язку з електронно-цифровим підписом, платнику надходять повідомлення - квитанція №1 та квитанція №2. Електронний звіт вважається поданим, якщо в квитанції №2 прописано «Пакет прийнято, дата та реєстраційний номер»; суб’єкти господарювання отримують можливість провести звірки щодо платежів та відслідковувати наявність податкового боргу в електронному вигляді.
Головне управління ДПС у Сумській області звертає увагу, що безконтактний спосіб взаємодії платників податків є особливо актуальним у період карантинних обмежень. Подаючи звітність в електронному вигляді, Ви позбавите себе потенційних ризиків зараження на COVID-19.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)