A A A K K K
для людей із порушенням зору
Дубов’язівська територіальна громада
Конотопського району Сумської області

Вакансії

Опубліковано 21.02.2022

ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ.

Відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року №169 «Про затвердження порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», виконавчий комітет Дубов’язівської селищної ради, що знаходиться за адресою: Сумська обл., Конотопський р-н., смт. Дубов’язівка, вул. В.Глуховця, 8, оголошує конкурс на заміщення  вакантної посади  начальника відділу соціального захисту населення виконавчого комітету Дубовязівської селищної ради  на час відпустки основного працівника по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному  відборі

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування; (додається)
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; (додається)
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій    держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою: www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту, через особистий кабінет, у паперовому вигляді.
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • письмову згоду на проведення перевірки, передбаченої Законом  України “Про очищення влади”; (додається)
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • державний сертифікат про рівень володіння державною мовою або документ про повну загальну середню освіту, за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади

  • громадянство України;
  • вища освіта не нижче ступеня спеціаліста;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;
  • вільне володіння українською мовою, що підтверджується документом про повну загальну середню освіту, за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета, або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
  • знання сучасних інформаційних технологій (впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача);
  • обов’язкові знання законодавчих актів та нормативних  документів, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування, знання Конституції України,  законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування»,  «Про засади запобігання та протидії корупції» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, указів та розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших підзаконних нормативно-правових актів з питань соціального захисту населення та захисту прав дітей, щодо надання послуг із соціальної підтримки населенню, управлінських процедур і операцій у сфері соціального захисту за принципом «єдиного вікна» (організація безпосереднього прийому громадян, прийом та опрацювання документів з метою визначення права на державну соціальну допомогу, субсидію, соціальні послуги, пільги, тощо.

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня  публікації про оголошення конкурсу за адресою: с. Сім’янівка, вул. Центральна,64 (приміщення школи).

За додатковою інформацією  звертатися до провідного спеціаліста організаційно-контрольного відділу Крюкової Людмили Михайлівни  за телефоном 0960596157

                                               Конкурсна комісія Дубовязівської селищної ради

Зразки документів для подачі

 

 

Опубліковано 21.02.2022

ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року №169 «Про затвердження порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», виконавчий комітет Дубов’язівської селищної ради, що знаходиться за адресою: Сумська обл., Конотопський р-н., смт. Дубов’язівка, вул. В.Глуховця, 8, оголошує конкурс на заміщення  вакантної  посади провідного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  Дубов’язівської селищної ради (робоче місце в с. Тернівка).

 

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування; (додається)
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; (додається)
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій    держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою: www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту, через особистий кабінет, у паперовому вигляді.
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • письмову згоду на проведення перевірки, передбаченої Законом  України “Про очищення влади”; (додається)
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних)
  • державний сертифікат про рівень володіння державною мовою або документом про повну загальну середню освіту, за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади

  • громадянство України;
  • вища освіта не нижче ступеня бакалавра;
  • без вимог до стажу роботи;
  • вільне володіння українською мовою, що підтверджується документом про повну загальну середню освіту, за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета, або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
  • знання сучасних інформаційних технологій (впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача). Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
  • обов’язкові знання законодавчих актів та нормативних  документів, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування;
  • забезпечення прийняття, обліку, обробки звернень суб’єктів звернень з питань надання адміністративних послуг, організаційне забезпечення надання адміністративних послуг, здійснення контролю та забезпечення видачі результату надання адміністративної послуги, реєстрація місця проживання, опрацювання запитів, робота в інформаційній системі «Вулик», забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану».

 

    Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня  публікації про оголошення конкурсу за адресою: с. Сім’янівка, вул. Центральна,64 (приміщення школи).

За додатковою інформацією  звертатися до провідного спеціаліста організаційно-контрольного відділу Крюкової Людмили Михайлівни  за телефоном 0960596157

Конкурсна комісія Дубовязівської селищної ради

Зразки документів для подачі

 

 

Опубліковано 12.01.2022

 

 ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року №169 «Про затвердження порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», виконавчий комітет Дубов’язівської селищної ради, що знаходиться за адресою: Сумська обл., Конотопський р-н., смт. Дубов’язівка, вул. В.Глуховця, 8, оголошує конкурс на заміщення  вакантної  посади державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  Дубов’язівської селищної ради.

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування; (додається)
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; (додається)
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій    держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою: www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту, через особистий кабінет, у паперовому вигляді.
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • письмову згоду на проведення перевірки, передбаченої Законом  України “Про очищення влади”; (додається)
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).
  • державний сертифікат про рівень володіння державною мовою або документ про повну загальну середню освіту, за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади:

  • громадянство України;
  • вища освіта не нижче ступеня бакалавра за спеціальністю правознавство;
  • стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
  • вільне володіння українською мовою, що підтверджується документом про повну загальну середню освіту, за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета, або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
  • знання сучасних інформаційних технологій (впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача).
  • обов’язкові знання законодавчих актів та нормативних  документів, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування;
  • успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).

   

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня  публікації про оголошення конкурсу за адресою: с.Сім’янівка, вул.Центральна,64( приміщення школи).

За додатковою інформацією  звертатися до провідного спеціаліста організаційно-контрольного відділу Крюкової Людмили Михайлівни  за телефоном 0960596157

Конкурсна комісія Дубовязівської селищної ради

Зразки документів для кандидата

 

 

Опубліковано 05.01.2022

 

 ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року №169 «Про затвердження порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», виконавчий комітет Дубов’язівської селищної ради, що знаходиться за адресою: Сумська обл., Конотопський р-н., смт. Дубов’язівка, вул. В.Глуховця, 8, оголошує конкурс на заміщення двох вакантних посад провідних спеціалістів відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  Дубов’язівської селищної ради (робоче місце в с. Тернівка та в с. Курилівка).

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування; (додається)
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; (додається)
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій    держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою: www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту, через особистий кабінет, у паперовому вигляді.
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • письмову згоду на проведення перевірки, передбаченої Законом  України “Про очищення влади”; (додається)
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).
  • державний сертифікат про рівень володіння державною мовою або документом про повну загальну середню освіту, за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади :

  • громадянство України;
  •   вища освіта не нижче ступеня бакалавра;
  • без вимог до стажу роботи;
  • вільне володіння українською мовою, що підтверджується документом про повну загальну середню освіту, за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета, або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
  • знання сучасних інформаційних технологій (впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача). Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
  • обов’язкові знання законодавчих актів та нормативних  документів, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування;
  • забезпечення прийняття, обліку, обробки звернень суб’єктів звернень з питань надання адміністративних послуг, організаційне забезпечення надання адміністративних послуг, здійснення контролю та забезпечення видачі результату надання адміністративної послуги, реєстрація місця проживання, опрацювання запитів, робота в інформаційній системі «Вулик», забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану».

 

    Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня  публікації про оголошення конкурсу за адресою: с.Сім’янівка, вул.Центральна,64( приміщення школи).

За додатковою інформацією  звертатися до провідного спеціаліста організаційно-контрольного відділу Крюкової Людмили Михайлівни  за телефоном 0960596157

Конкурсна комісія Дубовязівської селищної ради

Зразки документів для подачі

 

 

Опубліковано 15.12.2021

 

 ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

    Відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року №169 «Про затвердження порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», виконавчий комітет Дубов’язівської селищної ради, що знаходиться за адресою: Сумська обл., Конотопський р-н., смт. Дубов’язівка, вул. В.Глуховця, 8, оголошує конкурс на заміщення  вакантної посади провідного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  Дубов’язівської селищної ради.

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування; (додається)
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; (додається)
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій    держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою: www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту, через особистий кабінет, у паперовому вигляді.
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • письмову згоду на проведення перевірки, передбаченої Законом  України “Про очищення влади”; (додається)
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).
  • державний сертифікат про рівень володіння державною мовою.

 

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади :

  • громадянство України;
  • повна вища освіта;
  • стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах  не менше 2 років;
  • вільне володіння українською мовою, що підтверджується документом про повну загальну середню освіту, за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета, або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
  • знання сучасних інформаційних технологій (впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача). Досвід робчоти з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
  • обов’язкові знання законодавчих актів та нормативних  документів, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування;
  • забезпечення прийняття, обліку, обробки звернень суб’єктів звернень з питань надання адміністративних послуг, організаційне забезпечення надання адміністративних послуг, здійснення контролю та забезпечення видачі результату надання адміністративної послуги, реєстрація місця проживання, опрацювання запитів, робота в інформаційній системі «Вулик».

    Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня  публікації про оголошення конкурсу за адресою: с.Сім’янівка, вул.Центральна,64( приміщення школи).

За додатковою інформацією  звертатися до провідного спеціаліста організаційно-контрольного відділу Крюкової Людмили Михайлівни  за телефоном 0960596157.

Конкурсна комісія Дубовязівської селищної ради

Зразок документів для подачі

 

 

Опубліковано 20.09.2021

 Оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади.   

   Відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року №169 «Про затвердження порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», виконавчий комітет Дубов’язівської селищної ради, що знаходиться за адресою: Сумська обл., Конотопський р-н., смт. Дубов’язівка, вул. В.Глуховця, 8, оголошує конкурс на заміщення  вакантної посади провідного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства та благоустрою виконавчого комітету  Дубов’язівської селищної ради.

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному  відборі:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України "Про запобігання корупції";
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • письмову згоду на проведення перевірки, передбаченої Законом  України “Про очищення влади”;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади:

  • громадянство України;
  • повна вища освіта фінансового, економічного та/або юридичного, спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах  не менше 2 років;
  • вільне володіння українською мовою, що підтверджується документом про повну загальну середню освіту, за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета, або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
  • знання сучасних інформаційних технологій(впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача). Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
  • обов’язкові знання законодавчих актів та нормативних  документів, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування;
  • знання правових, економічних та організаційних відносин, пов’язаних з передачею в оренду майна, що перебуває в державній та комунальній власності;

    Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу за адресою: с.Сім’янівка, вул.Центральна,64( приміщення школи).

  За додатковою інформацією  звертатися до провідного спеціаліста організаційно-контрольного відділу Крюкової Людмили Михайлівни  за телефоном 0671941694

Конкурсна комісія Дубов’язівської селищної ради

 

ДОДАТОК:

Зразок документів, які необхідно подати для участі у конкурсі на заміщення вакантних посад Дубов’язівської селищної ради

 

Опубліковано 01.04.2021

Оголошення

про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади:

 Директора  Комунальної установи “Центр надання соціальних послуг Дубов’язівської селищної ради»

     На підстві рішення Дубов’язівської селищної ради 2 сесії 08 скликання від 15.12.2020 р. «Про затвердження Положення про конкурсну комісію, умови та порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника надавача соціальних послуг комунального сектору» оголосити  конкурс на заміщення вакантної посади  директора комунальної установи “Центр надання соціальних послуг Дубов’язівської селищної ради»  та відповідно до рішення виконавчого комітету від 24.03.2021 року «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади», частини другої ст.13 Закону України «Про соціальні послуги».

Місце знаходження  комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Дубов’язівської селищної ради»:  41655, Сумська область, Конотопський район, смт. Дубов’язівка, вул.Заводська,20. 

Основними завданнями  Центру є:

надання особам/сім’ям комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до переліку послуг, затвердженого Мінсоцполітики, з метою мінімізації або подолання таких обставин.

 Заробітна плата директора складається з посадового окладу, надбавок передбачених чинним законодавством.

Приймання документів від претендентів здійснюється з 08.00 години 1 квітня 2021 року по 17.00 години 15 квітня 2021 року.

Документи приймаються  за адресою:  с. Сім’янівка, вул.Центральна,64( приміщення школи). 

Для участі в конкурсі претендент особисто подає та/або надсилає електронною поштою такі документи:

    1. заяву про участь у конкурсі за визначеною формою;
    2. належним чином завірені копії документа, що посвідчує особу, документа про освіту, трудової книжки або інших документів, що засвідчують досвід роботи;
    3. автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
    4. мотиваційний лист, складений у довільній формі;
    5. довідку про відсутність судимості;
    6. перспективний план розвитку комунальної установи “Центр надання соціальних послуг  Дубов’язівської селищної ради».

     Крім зазначених документів, претендент може додатково подавати документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

     У разі подання заяви та документів лише електронною поштою претендент до проходження перевірки на знання норм відповідного законодавства України додатково подає власноручно підписану заяву.

Кваліфікаційні вимоги до претендентів:

вища освіта за ступенем магістра та спеціаліст;

стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах– не менше 5 років.

Засідання конкурсної комісії відбудеться 18 березня 2021 року в приміщенні  Дубов’язівської селищної ради за адресою: с. Сім’янівка, вул.Центральна,64 . 

Відповідальна особа за надання інформації про конкурс та прийняття документів – головний спеціаліст-юрисконсульт Іващенко Наталія Миколаївна,

електронна пошта  E–mail: dubovyzovka@ukr.net, телефон – 0971600133.

ПЕРЕЛІК питань для складання іспиту кандидатів на зайняття вакантної посади директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Дубов’язівської селищної ради»

 

Опубліковано 02.03.2021

Оголошення

про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади:

 Директора  Комунальної установи “Центр надання соціальних послуг Дубов’язівської селищної ради»

     На підстві рішення Дубов’язівської селищної ради 2 сесії 08 скликання від 15.12.2020 р. «Про затвердження Положення про конкурсну комісію, умови та порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника надавача соціальних послуг комунального сектору» оголосити  конкурс на заміщення вакантної посади  директора комунальної установи “Центр надання соціальних послуг Дубов’язівської селищної ради»  та відповідно до рішення виконавчого комітету від 24.02.2021 року «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади», частини другої ст.13 Закону України «Про соціальні послуги».

Місце знаходження  комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Дубов’язівської селищної ради»:  41655, Сумська область, Конотопський район, смт. Дубов’язівка, вул.Заводська,20. 

Основними завданнями  Центру є:

надання особам/сім’ям комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до переліку послуг, затвердженого Мінсоцполітики, з метою мінімізації або подолання таких обставин.

 Заробітна плата директора складається з посадового окладу, надбавок передбачених чинним законодавством.

Приймання документів від претендентів здійснюється з 08.00 години 1 березня 2021 року по 17.00 години 15 березня 2021 року.

Документи приймаються  за адресою:  с. Сім’янівка, вул.Центральна,64( приміщення школи). 

Для участі в конкурсі претендент особисто подає та/або надсилає електронною поштою такі документи:

  1. заяву про участь у конкурсі за визначеною формою;
  2. належним чином завірені копії документа, що посвідчує особу, документа про освіту, трудової книжки або інших документів, що засвідчують досвід роботи;
  3. автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  4. мотиваційний лист, складений у довільній формі;
  5. довідку про відсутність судимості;
  6. перспективний план розвитку комунальної установи “Центр надання соціальних послуг  Дубов’язівської селищної ради».

     Крім зазначених документів, претендент може додатково подавати документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

     У разі подання заяви та документів лише електронною поштою претендент до проходження перевірки на знання норм відповідного законодавства України додатково подає власноручно підписану заяву.

Кваліфікаційні вимоги до претендентів:

вища освіта за ступенем магістра та спеціаліст;

стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах– не менше 5 років.

Засідання конкурсної комісії відбудеться 18 березня 2021 року в приміщенні  Дубов’язівської селищної ради за адресою: с. Сім’янівка, вул.Центральна,64 . 

Відповідальна особа за надання інформації про конкурс та прийняття документів – головний спеціаліст-юрисконсульт Іващенко Наталія Миколаївна,

електронна пошта  E–mail: dubovyzovka@ukr.net, телефон – 0.

ПЕРЕЛІК питань для складання іспиту кандидатів на зайняття вакантної посади директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Дубов’язівської селищної ради»

Заява на директора

Опубліковано 01.03.2021

Оголошення
про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади:

 Директора  Комунальної установи “Центр надання соціальних послуг Дубов’язівської селищної ради»

     На підставі рішення Дубов’язівської селищної ради 2 сесії 08 скликання від 15.12.2020 р. «Про затвердження Положення про конкурсну комісію, умови та порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника надавача соціальних послуг комунального сектору» оголосити  конкурс на заміщення вакантної посади  директора комунальної установи “Центр надання соціальних послуг Дубов’язівської селищної ради»  та відповідно до рішення виконавчого комітету від 24.02.2021 року «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади», частини другої ст.13 Закону України «Про соціальні послуги».

Місце знаходження  комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Дубов’язівської селищної ради»:  41655, Сумська область, Конотопський район, смт. Дубов’язівка, вул.Заводська,20. 

Основними завданнями  Центру є:

надання особам/сім’ям комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до переліку послуг, затвердженого Мінсоцполітики, з метою мінімізації або подолання таких обставин.

 Заробітна плата директора складається з посадового окладу, надбавок передбачених чинним законодавством.

Приймання документів від претендентів здійснюється з 08.00 години 1 березня 2021 року по 17.00 години 15 березня 2021 року.

Документи приймаються  за адресою:  с. Сім’янівка, вул.Центральна,64( приміщення школи). 

Для участі в конкурсі претендент особисто подає та/або надсилає електронною поштою такі документи:

  1. заяву про участь у конкурсі за визначеною формою;
  2. належним чином завірені копії документа, що посвідчує особу, документа про освіту, трудової книжки або інших документів, що засвідчують досвід роботи;
  3. автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  4. мотиваційний лист, складений у довільній формі;
  5. довідку про відсутність судимості;
  6. перспективний план розвитку комунальної установи “Центр надання соціальних послуг  Дубов’язівської селищної ради».

     Крім зазначених документів, претендент може додатково подавати документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

      У разі подання заяви та документів лише електронною поштою претендент до проходження перевірки на знання норм відповідного законодавства України додатково подає власноручно підписану заяву.

Кваліфікаційні вимоги до претендентів:

вища освіта за ступенем магістра та спеціаліст;

стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах– не менше 5 років.

Засідання конкурсної комісії відбудеться 18 березня 2021 року в приміщенні  Дубов’язівської селищної ради за адресою: с. Сім’янівка, вул.Центральна,64 . 

Відповідальна особа за надання інформації про конкурс та прийняття документів – головний спеціаліст-юрисконсульт Іващенко Наталія Миколаївна,

електронна пошта  E–mail: dubovyzovka@ukr.net, телефон – 0.

ПЕРЕЛІК питань для складання іспиту кандидатів на зайняття вакантної посади директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Дубов’язівської селищної ради»

Заява

 

Опубліковано 10.02.2021

     Виконавчий комітет Дубов’язівської селишної ради оголошує конкурсний відбір на посаду провідного спеціаліста організаційно-контрольного відділу Дубов’язівської селищної ради робоче місце знаходиться за адресою Сумська область, Конотопський район, с. Грузьке.

     Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається посадовими особами Дубов’язівською селищною радою.

Вимоги до кандидатів на посади посадових осіб Дубов’язівської селищної ради

Провідний спеціаліст організаційно-контрольного відділу Дубов’язівської селищної ради

Громадянство України;

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері;

Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 1 року.

Знання законодавства: Конституції України, Закон України «Про місцеве самоврядування, «Про запобігання корупції», ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування», ЗУ «Про звернення громадян».

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

Прийом документів здійснюється за адресою (фактичне місце розташування): 41656, Сумська обл.,Конотопський р-н, с. Сім’янівка, вул. Центральна ,64,

тел . +380671941694

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади Дубов’язівської селищної ради

1. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади в органі місцевого самоврядування (встановленого зразка), до якої додається резюме у довільній формі;

2. Заповнена особова картка (форми П-2 ДС) з відповідними додатками;

3. Письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4. Дві фотокартки розміром 4х6 см.;

5. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

6. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2020 рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

7. Копія паспорта громадянина України:

8.Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

9. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

10. Інші документи за бажанням претендента.

Конкурсна комісія Дубов’язівської селищної ради

Додаток до оголошення

Зразок документів, які необхідно подати для участі у конкурсі на заміщення вакантних посад Дубов’язівської селищної ради

 

Опубліковано 14.01.2021

ОГОЛОШЕННЯ
Про конкурсний добір
Виконавчий комітет Дубов’язівської селищної ради оголошує конкурс за наступними вакансіями :

Провідний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення Дубов’язівської селищної ради

Громадянство України;

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері;

Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 1 року. Знання законодавчої бази про бухгалтерський облік, цивільного законодавства, ЗУ «Про публічні закупівлі»,

вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду начальника відділу культури і туризму Дубов’язівської селищної ради

Громадянство України; досконале володіння державною мовою.

Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 3 року.

Знання законодавства: Конституції України, Закон України «Про місцеве самоврядування, «Про запобігання корупції», знання ЗУ «Про культуру», ЗУ «Про культурну спадщину, ЗУ «Про бібліотеки та бібліотечну справу», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції.

вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу культури і туризму Дубов’язівської селищної ради

Громадянство України;

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері;

Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі 2 років.

Знання законодавства: Конституції України, Закон України «Про місцеве самоврядування, «Про запобігання корупції», знання ЗУ «Про культуру», ЗУ «Про культурну спадщину, ЗУ «Про бібліотеки та бібліотечну справу».

вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду провідного спеціаліста відділу культури і туризму Дубов’язівської селищної ради

Громадянство України;

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері, знання бухгалтерських програм та навички роботи;

Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі 2 років.

Знання нормативно-правової бази, щодо бухгалтерського обліку та звітності, Бюджетний кодекс України, ЗУ «Про облікову політику».

вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду спеціаліста відділу земельних ресурсів Дубов’язівської селищної ради – 1 вакансія (0,5).

Громадянство України;

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері;

Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі 2 років.

Знання законодавства: Конституції України, Закон України «Про місцеве самоврядування», «Про запобігання корупції», знання законодавства щодо врегулювання земельних відносин: Земельний кодекс України, ЗУ «Про оренду землі» та інші нормативні акти, що врегульовують питання земельних відносин та підзаконні акти.

 вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду начальника відділу освіти, молоді та спорту Дубов’язівської селищної ради

Громадянство України; досконале володіння державною мовою, наявність навичок роботи на комп’ютері, знання кадрової роботи та діловодства.

Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

– стаж роботи за фахом не менше 5-ти років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в навчальних закладах не менше 3-х років.

Знання законодавства: Конституції України, Закон України «Про місцеве самоврядування, «Про запобігання корупції», Закон України “Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII;Закон України “Про вищу освіту” від 01.07.2014 № 1556-VII; «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу.

Додаткова інформація надається посадовими особами Дубов’язівської селищної ради за адресою фактичного місця розташування :

Сумська обл.,Конотопський р-н., с. Сім’янівка, вул. Центральна, 64, а також за телефоном 52-1-60, +380671941694.

Конкурсна комісія Дубов’язівської селищної ради

Додаток до оголошення

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсі на заміщення вакантних посад Дубов’язівської селищної ради

1. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади в органі місцевого самоврядування (встановленого зразка), до якої додається резюме у довільній формі;

2. Заповнена особова картка (форми П-2 ДС) з відповідними додатками;

3. Письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4. Дві фотокартки розміром 4х6 см.;

5. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

6. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2020 рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

7. Копія паспорта громадянина України:

8. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

9. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

10. Інші документи за бажанням претендента.

 

Опубліковано 28.12.2020

Виконавчий комітет Дубовязівської селищної ради, що знаходиться за адресою: Сумська обл., Конотопський р-н., смт. Дубов’язівка, вул. В. Глуховця, 8, оголошує конкурс на заміщення вакантних посад провідного спеціаліста організаційно-контрольного відділу в кількості 6,0 вакансій Дубов’язівської селищної ради:

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

1. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади в органі місцевого самоврядування (встановленого зразка), до якої додається резюме у довільній формі;

2. Заповнена особова картка (форми П-2 ДС) з відповідними додатками;

3. Письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4. Дві фотокартки розміром 4х6 см.;

5. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

6. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2019 рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

7.  Копія паспорта громадянина України:

8. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

9. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

10. Інші документи за бажанням претендента.

Вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста організаційно-контрольного відділу виконавчого комітету Дубов’язівської селищної ради:

  • Громадянство України;
  • Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері;
  • Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
  • Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 1 року.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу.
Додаткова інформація надається посадовими особами Дубов’язівської селищної ради за телефоном 52-1-60, +380671941694.

Конкурсна комісія Дубов’язівської селищної ради

 

Виконавчий комітет Дубов’язівської селищної ради, що знаходиться за адресою: Сумська обл., Конотопський р-н., смт. Дубов’язівка, вул. В. Глуховця, 8, оголошує конкурс на заміщення вакантних посад провідного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства в кількості 2,0 вакансії Дубов’язівської селищної ради:

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

1. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади в органі місцевого самоврядування (встановленого зразка), до якої додається резюме у довільній формі;

2. Заповнена особова картка (форми П-2 ДС) з відповідними додатками;

3. Письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4. Дві фотокартки розміром 4х6 см.;

5. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

6. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2019 рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

7.  Копія паспорта громадянина України:

8. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

9. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

10. Інші документи за бажанням претендента.

Вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства та благоустрою виконавчого комітету Дубов’язівської селищної ради:

  • Громадянство України;
  • Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері;
  • Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
  • Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 1 року.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу.
Додаткова інформація надається посадовими особами Дубов’язівської селищної ради за телефоном 52-1-60, +380671941694.

Конкурсна комісія Дубов’язівської селищної ради

 

Виконавчий комітет Дубовязівської селищної ради, що знаходиться за адресою: Сумська обл., Конотопський р-н., смт. Дубов’язівка, вул. В. Глуховця, 8, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг» в кількості 1,0 вакансія Дубов’язівської селищної ради:

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

1. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади в органі місцевого самоврядування (встановленого зразка), до якої додається резюме у довільній формі;

2. Заповнена особова картка (форми П-2 ДС) з відповідними додатками;

3. Письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4. Дві фотокартки розміром 4х6 см.;

5. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

6. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2019 рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

7.  Копія паспорта громадянина України:

8. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

9. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

10. Інші документи за бажанням претендента.

Вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста (земельні відносини) відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Дубов’язівської селищної ради:

  • Громадянство України;
  • Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері;
  • Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
  • Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 2 років.
  • Знання законодавства: Конституції України, Закон України «Про місцеве самоврядування, «Про запобігання корупції», знання законодавства щодо врегулювання земельних відносин : Земельний кодекс України, ЗУ «Про оренду землі» та інші нормативні акти, що врегульовують питання земельних відносин, Закон України «Про адміністративні послуги».

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу.
Додаткова інформація надається посадовими особами Дубов’язівської селищної ради за телефоном 52-1-60, +380671941694.

Конкурсна комісія Дубов’язівської селищної ради

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь