ЛЮДИНА, ЯКА ВТРАТИЛА ЗУБИ, ТЕЖ БУВАЄ «ЗУБАТОЮ»
Фахівець Полтавського бюро правової допомоги № 1 Артем Пархоменко допоміг клієнту відстояти своє право на отримання належної якості й у повному обсязі стоматологічних послуг.
До Полтавського бюро правової допомоги № 1 звернувся Макар Іванович, який розповів, що у нього виникла необхідність пролікувати зуби і він завітав до одного із приватних стоматологічних кабінетів.
З липня 2017 року чоловік отримував лікування та протезування зубів у цьому закладі. В подальшому йому встановили зубний протез, який зламався через шість місяців. Макар Іванович звернувся знову до фахівця, який намагався усунути дефекти протезу, проводив лікування. Але результату це не дало. Більше того, через неякісне лікування чоловік втратив ще кілька зубів.
«Через непрофесійні дії дантиста я вимушений був протягом трьох років терпіти біль та незручності, це з все таки зуби… Коли терпіти стало несила, змушений був в іншій клініці лікуватися від запальних процесів у роті, повторно ставити зубні протези», — розповів Макар Іванович.
Чоловік хотів добитися справедливості – повернути кошти та відшкодувати збитки за неясно надані стоматологічні послуги.
Представляти інтереси клієнта у цій справі було доручено фахівцю Полтавського бюро правової допомоги № 1, адвокату Артемові Пархоменку.
«Вивчивши документи, що були у клієнта та стосувалися процесу його лікування, ми почали збирати додаткові докази щодо якості лікування. Також ми вирішили ініціювати вирішення питання якості надання стоматологічних послуг комісією лікарів», – розповів юрист.
Після формування необхідної доказової бази фахівець склав позовну заяву про відшкодування матеріальної та моральної шкоди. А оскільки клієнт був малозабезпеченим і не міг сплатити судовий збір, то працівник системи БПД Полтавщини ініціював розгляд судом питання про звільнення Макара Івановича від сплати судового збору через вкрай скрутне матеріальне становище.
Результатом розгляду справи стало задоволення судом позову Макара Івановича – стягнення на його користь витрачених на лікування коштів та витрат на усунення наслідків неякісного надання стоматологічних послуг, а також компенсації за моральні страждання.
«Зібраними доказами вдалося довести неналежну якість отриманих моїм клієнтом послуг. Отож результат розгляду цієї справи став закономірним. В черговий раз ми переконалися, що справедливість є і її варто відстоювати. Не зайвим буде і повернення сплачених грошових коштів, адже послуги та товари, отримані за свої «кровні» мають бути якісними. А ще у цій справі важливу роль зіграли та допомогли досягти позитивного результату обставини, які пересічним громадянам здавалися дрібницями», – підсумував Артем Пархоменко.
Як діяти, якщо ви отримали послугу чи товар неналежної якості?
Консультує юрист Полтавського бюро правової допомоги №1, адвокат Артем Пархоменко:
Варто пам’ятати, що закон дає право обміняти або безоплатно полагодити отриманий товар неналежної якості протягом гарантійного строку або пропорційне зменшення його вартості, якщо це можливо і влаштує обидві сторони. Існує і 14-денний строк на обмін товару належної якості чи його повернення, якщо він за якимись характеристиками не задовольнив покупця, за умови збереження розрахункового документу та упакування.
Що ж до послуг, то у випадку їх отримання неналежної якості споживач теж має право на зменшення її вартості пропорційно отриманому або ж повернення сплачених ним коштів, якщо усунути недоліки є неможливим. Для вирішення цього питання необхідно звернутися до продавця чи надавача послуг. Якщо сторони самостійно не дійшли згоди, то варто звернутися за порадою до фахівців у галузі юриспруденції.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)