Дубов’язівська територіальна громада
Конотопського району Сумської області

ПРАЦЮЄМО, ПЕРЕМАГАЄМО – 2023! ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ: МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!

Дата: 31.07.2023 16:25
Кількість переглядів: 88

Фото без опису

👉Відділ «Центр надання адміністративних послуг» - це інтегрований офіс, у якому надається широкий перелік необхідних для громадян та бізнесу адміністративних послуг. Спектр послуг був розширений масовими послугами для громадян, включаючи реєстрацію місця проживання, паспортні послуги, соціальний захист тощо. ЦНАП – це насамперед комфорт та зручність, комплексний підхід до обслуговування, економія часу громадян.

👍ПОКРАЩЕННЯ ФУНКЦІОНАЛУ

📍З метою організації системи доступності адміністративних послуг відділом надаються послуги не лише мешканцям селища, так, низка видів послуг надаються мешканцям і суб’єктам господарювання інших населених пунктів, які увійшли до складу Дубов’язівської селищної ради.

📌Також для створення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень у межах Дубов’язівської територіальної громади утворено 11 віддалених місць для роботи адміністраторів ЦНАП, у яких обслуговування здійснюють провідні спеціалісти відділу «ЦНАП» відповідних сіл.

📚НАВЧАННЯ

ℹВелика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності спеціалістів. Спеціалісти ЦНАП постійно підвищують свій рівень кваліфікації шляхом участі в онлайн семінарах, які організовують Міністерство цифрової трансформації на цифровій платформі «Дія».

🤝У СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ

👉З метою створення для громадян максимально доступних та якісних умов отримання послуг, запроваджені послуги соціального характеру через ЦНАП.

☝️Діяльність відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Дубов’язівської селищної ради здійснюється виключно через адміністраторів за принципом «єдиного вікна», що є дуже зручно та займає значно менше часу.

📍Основним завданням відділу є – своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг населенню.

👍До безперечних переваг роботи ЦНАПу можна віднести:

1️⃣Спрощене й комфортне отримання громадянами адміністративних послуг;

2️⃣Протидію корупції та уникнення використання посередницьких послуг;

3️⃣Повне інформування клієнтів та відвідувачів з будь-яких питань;

4️⃣Скорочення кількості документів, що подаються замовниками в складі вхідного пакету документів.

💰Плата за надання адміністративних послуг зараховується як до місцевого, так і до державного бюджетів.

📈СТАТИСТИКА ОБСЛУГОВУВАННЯ

📍Протягом першого півріччя 2023 року до відділу «Центр надання адміністративних послуг» надійшло 3029 звернень, а саме:

✅питання місцевого значення (матеріальні допомоги, земельні питання, благоустрій тощо) – 201;

✅паспортні послуги (вклейка фото 25-45 років) – 7;

✅витяги із Державного земельного кадастру – 210 (на суму 28231,69 грн.);

✅реєстрація речових прав на нерухоме майно – 1231 (на суму 177031,25 грн.);

✅реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання – 342;

✅адмінпослуги соціального характеру – 568.

✔Опрацьовано довідок та витягів з реєстру територіальних громад – 470

✔Опрацьовано запитів – 93

ЯК З НАМИ МОЖНА КОМУНІКУВАТИ?

📧через електронну скриньку: cnapdsr@ukr.net;

☎️за номером телефону: 0671941694;

🙂безпосередньо звернувшись до фахівців відділу Вашого старостинського округу або Вашого старости.

💙💛Ми працюємо для Вас!

 

Фото без опису

Фото без опису


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь