ПРАЦЮЄМО, ПЕРЕМАГАЄМО – 2023! ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ: МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» - це інтегрований офіс, у якому надається широкий перелік необхідних для громадян та бізнесу адміністративних послуг. Спектр послуг був розширений масовими послугами для громадян, включаючи реєстрацію місця проживання, паспортні послуги, соціальний захист тощо. ЦНАП – це насамперед комфорт та зручність, комплексний підхід до обслуговування, економія часу громадян.
ПОКРАЩЕННЯ ФУНКЦІОНАЛУ
З метою організації системи доступності адміністративних послуг відділом надаються послуги не лише мешканцям селища, так, низка видів послуг надаються мешканцям і суб’єктам господарювання інших населених пунктів, які увійшли до складу Дубов’язівської селищної ради.
Також для створення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень у межах Дубов’язівської територіальної громади утворено 11 віддалених місць для роботи адміністраторів ЦНАП, у яких обслуговування здійснюють провідні спеціалісти відділу «ЦНАП» відповідних сіл.
НАВЧАННЯ
Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності спеціалістів. Спеціалісти ЦНАП постійно підвищують свій рівень кваліфікації шляхом участі в онлайн семінарах, які організовують Міністерство цифрової трансформації на цифровій платформі «Дія».
У СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ
З метою створення для громадян максимально доступних та якісних умов отримання послуг, запроваджені послуги соціального характеру через ЦНАП.
Діяльність відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Дубов’язівської селищної ради здійснюється виключно через адміністраторів за принципом «єдиного вікна», що є дуже зручно та займає значно менше часу.
Основним завданням відділу є – своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг населенню.
До безперечних переваг роботи ЦНАПу можна віднести:
Спрощене й комфортне отримання громадянами адміністративних послуг;
Протидію корупції та уникнення використання посередницьких послуг;
Повне інформування клієнтів та відвідувачів з будь-яких питань;
Скорочення кількості документів, що подаються замовниками в складі вхідного пакету документів.
Плата за надання адміністративних послуг зараховується як до місцевого, так і до державного бюджетів.
СТАТИСТИКА ОБСЛУГОВУВАННЯ
Протягом першого півріччя 2023 року до відділу «Центр надання адміністративних послуг» надійшло 3029 звернень, а саме:
питання місцевого значення (матеріальні допомоги, земельні питання, благоустрій тощо) – 201;
паспортні послуги (вклейка фото 25-45 років) – 7;
витяги із Державного земельного кадастру – 210 (на суму 28231,69 грн.);
реєстрація речових прав на нерухоме майно – 1231 (на суму 177031,25 грн.);
реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання – 342;
адмінпослуги соціального характеру – 568.
Опрацьовано довідок та витягів з реєстру територіальних громад – 470
Опрацьовано запитів – 93
ЯК З НАМИ МОЖНА КОМУНІКУВАТИ?
через електронну скриньку: cnapdsr@ukr.net;
за номером телефону: 0671941694;
безпосередньо звернувшись до фахівців відділу Вашого старостинського округу або Вашого старости.
Ми працюємо для Вас!
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)