Дубов’язівська територіальна громада
Конотопського району Сумської області

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ!

Дата: 16.08.2023 14:52
Кількість переглядів: 140

Фото без опису

У СІЧНІ-ЛИПНІ 2023 РОКУ БЮДЖЕТ СУМЩИНИ ПОПОВНИВСЯ 965,0 МІЛЬЙОНАМИ ГРИВЕНЬ

За інформацією управління економічного аналізу Головного управління ДПС у Сумській області упродовж семи місяців 2023 року до обласного бюджету Сумщини надійшло 965,0 млн грн податків, зборів та інших податкових платежів. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року сума надходжень зросла на суму 172,8 млн грн (або на 21,8 відсотка).

Найбільша частка у загальній сумі сплачених податкових надходжень належить податку на доходи фізичних осіб. З початку року до обласного бюджету його надійшло 813,0 млн грн, що більше тогорічного показника на 154,7 млн грн (або на 23,5 відсотка).

Рентної плати за користування надрами було сплачено в сумі 66,4 млн грн що більше на 9,5 млн грн (або на 16,8 відсотка).

Крім того, до обласного бюджету надійшло податку на прибуток підприємств у сумі 63,5 млн грн, що перевищує показник минулого року на 7,6 млн грн (або на 13,7 відсотка).

ІНФОРМАЦІЙНА ВЗАЄМОДІЯ ПОДАТКІВЦІВ З ВАМИ ПІД ЧАС ВІЙНИ ВАЖЛИВА І АКТУАЛЬНА

В Головному управлінні ДПС у Сумській області констатують, що особливого значення набувають у наш час зв’язки з громадськістю органів державної податкової служби. Податківці Сумщини виконують цілий комплекс робіт, спрямований на те, щоб зацікавити різні верстви населення в одержанні інформації на податкову тематику та дати громадянам можливість одержання початкових знань у сфері оподатковування.

Податковий кодекс закріплює право платника податків безоплатно отримувати у контролюючих органах, у тому числі і через мережу Інтернет, інформацію про податки та збори й нормативно-правові акти, що їх регулюють, порядок обліку і сплати податків та зборів, права й обов'язки платників податків, повноваження контролюючих органів та їх посадових осіб щодо здійснення податкового контролю.

Задля якісної та оперативної комунікації з бізнес-спільнотою і громадськістю працює Комунікаційна податкова платформа. Фахівці податкової служби, які координують роботу Комунікаційної податкової платформи регіону, забезпечують ефективний зворотний зв’язок між платниками та ГУ ДПС в області. Представники бізнесу та громадськості можуть звернутись до ГУ ДПС з нагальними питаннями стосовно податкового та іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС, а також з пропозиціями щодо необхідності проведення певних заходів за визначеною тематикою.

Комунікаційна податкова платформа: sumy.ikc@tax.gov.ua (Звертаємо увагу, що платформа створена винятково для взаємодії з бізнес-спільнотою та громадськістю. У зверненні, що направляється на комунікаційну податкову платформу, просимо вказувати: назву суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, адресу, контактний номер телефону та викласти питання по суті.

Акцентуємо, що відповідне звернення повинно бути підписане представником установи. Телефон для довідок: 68-51-11, 68-50-72 (сектор інформаційної взаємодії))

Всі необхідні телефони можна знайти за посиланням https://sumy.tax.gov.ua/kontakti/.

Також з початку війни платники Сумщини активно використовують форму спілкування через приватні повідомлення на сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.sumy.

Звертаємо увагу платників, що телефонні лінії та месенджер у Фейсбук функціонують з метою оперативної комунікації та такої яка не потребує додаткового детального опрацювання та розгляду. У разі необхідності вирішення питання рекомендуємо направляти звернення на офіційні ресурси податкової Сумщини.

Нагадуємо, що у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 та з метою мінімізації кіберзагроз, тимчасово обмежено роботу спеціальних електронних поштових скриньок Головного управління ДПС у Сумській області. Громадяни можуть тимчасово надсилати свої звернення та запити на отримання інформації (у тому числі запити юридичних осіб) на загальну електронну поштову скриньку Головного управління ДПС у Сумській області: sumy.official@tax.gov.ua.

ПРО МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ ОБОВ’ЯЗКОВОГО ЗАСТОСУВАННЯ РРО

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує, що статтею 3 Закону України від 19 листопада 1992 року № 2801-XII «Основи законодавства України про охорону здоров’я», із змінами та доповненнями, визначено, що послуга з медичного обслуговування населення (медична послуга) - це послуга, що надається пацієнту закладом охорони здоров'я або фізичною особою - підприємцем, яка зареєстрована та одержала в установленому законом порядку ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, та оплачується її замовником. Замовником послуги з медичного обслуговування населення можуть бути держава, відповідні органи місцевого самоврядування, юридичні та фізичні особи, у тому числі пацієнт.

Закон України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі - Закон № 265) визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) та програмних РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

Дія Закону № 265 поширюється на всіх суб'єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.

ЗАКОН УКРАЇНИ № 3219: РРО/ПРРО НОВАЦІЇ 2023 РОКУ

У рамках дії Закону України №3219 від 30.06.2023 року уже з 1 жовтня 2023 року відновлюється застосування штрафних санкцій за порушення використання РРО та ПРРО про це громадськість Сумщини інформують в Головному управлінні ДПС у Сумській області.

Податківці акцентують, що відповідно до Закону України №1017-ІХ від 01.12.2020 року застосування РРО чи ПРРО при готівкових розрахунках з покупцями стало обов’язковим для усіх суб’єктів господарювання, окрім спрощенців першої групи ще з 1 січня 2022 року.

Однак, за період з 1 січня 2022 до 1 жовтня 2023 року, у зв’язку з війною, уряд прийняв рішення не застосовувати фінансової відповідальності за відсутність касових апаратів до усіх торгівців, окрім тих, що здійснюють продаж підакцизних товарів, валютних цінностей або ж працюють у сфері азартних ігор.

Проте, саме законом №3219 уряд відновив відповідальність бізнесу за не проведення фіскалізації, щоправда, ставки штрафних санкцій дещо знижені, однак не для всіх.

Отже, усі СГД на загальній системі, платники єдиного податку, які є платниками ПДВ, а також ті платники єдиного податку, які здійснюють діяльність підакцизною групою товарів, реалізують технічно складні побутові товари, лікарські засоби, вироби медичного призначення і реалізують ювелірні вироби, за порушення у сфері РРО сплачуватимуть штрафи у повному обсязі: 100% вартості товару, реалізованої послуги при першому порушенні та 150% - при кожному наступному порушенні, роз’яснюють фахівці.

Водночас для ФОП єдиного податку ІІ та ІІІ групи за ставкою 5%, а також IV групи, які не торгують товарами з переліченої ризикової групи (підакцизна група товарів, технічно складні побутові товари, лікарські засоби, вироби медичного призначення, ювелірні вироби), встановлені знижені розміри штрафних санкцій – 25% вартості реалізованих із порушенням товарів – за перше порушення та 50% вартості проданих з порушенням товарів (робіт, послуг)за кожне наступне.

Такий розмір штрафних санкцій діятиме до 31 липня 2025 року, але не пізніше ніж до дати припинення або скасування воєнного стану.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь