Дубов’язівська територіальна громада
Конотопського району Сумської області

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ!

Дата: 16.08.2023 14:52
Кількість переглядів: 72

Фото без опису

У СІЧНІ-ЛИПНІ 2023 РОКУ БЮДЖЕТ СУМЩИНИ ПОПОВНИВСЯ 965,0 МІЛЬЙОНАМИ ГРИВЕНЬ

За інформацією управління економічного аналізу Головного управління ДПС у Сумській області упродовж семи місяців 2023 року до обласного бюджету Сумщини надійшло 965,0 млн грн податків, зборів та інших податкових платежів. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року сума надходжень зросла на суму 172,8 млн грн (або на 21,8 відсотка).

Найбільша частка у загальній сумі сплачених податкових надходжень належить податку на доходи фізичних осіб. З початку року до обласного бюджету його надійшло 813,0 млн грн, що більше тогорічного показника на 154,7 млн грн (або на 23,5 відсотка).

Рентної плати за користування надрами було сплачено в сумі 66,4 млн грн що більше на 9,5 млн грн (або на 16,8 відсотка).

Крім того, до обласного бюджету надійшло податку на прибуток підприємств у сумі 63,5 млн грн, що перевищує показник минулого року на 7,6 млн грн (або на 13,7 відсотка).

ІНФОРМАЦІЙНА ВЗАЄМОДІЯ ПОДАТКІВЦІВ З ВАМИ ПІД ЧАС ВІЙНИ ВАЖЛИВА І АКТУАЛЬНА

В Головному управлінні ДПС у Сумській області констатують, що особливого значення набувають у наш час зв’язки з громадськістю органів державної податкової служби. Податківці Сумщини виконують цілий комплекс робіт, спрямований на те, щоб зацікавити різні верстви населення в одержанні інформації на податкову тематику та дати громадянам можливість одержання початкових знань у сфері оподатковування.

Податковий кодекс закріплює право платника податків безоплатно отримувати у контролюючих органах, у тому числі і через мережу Інтернет, інформацію про податки та збори й нормативно-правові акти, що їх регулюють, порядок обліку і сплати податків та зборів, права й обов'язки платників податків, повноваження контролюючих органів та їх посадових осіб щодо здійснення податкового контролю.

Задля якісної та оперативної комунікації з бізнес-спільнотою і громадськістю працює Комунікаційна податкова платформа. Фахівці податкової служби, які координують роботу Комунікаційної податкової платформи регіону, забезпечують ефективний зворотний зв’язок між платниками та ГУ ДПС в області. Представники бізнесу та громадськості можуть звернутись до ГУ ДПС з нагальними питаннями стосовно податкового та іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС, а також з пропозиціями щодо необхідності проведення певних заходів за визначеною тематикою.

Комунікаційна податкова платформа: sumy.ikc@tax.gov.ua (Звертаємо увагу, що платформа створена винятково для взаємодії з бізнес-спільнотою та громадськістю. У зверненні, що направляється на комунікаційну податкову платформу, просимо вказувати: назву суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, адресу, контактний номер телефону та викласти питання по суті.

Акцентуємо, що відповідне звернення повинно бути підписане представником установи. Телефон для довідок: 68-51-11, 68-50-72 (сектор інформаційної взаємодії))

Всі необхідні телефони можна знайти за посиланням https://sumy.tax.gov.ua/kontakti/.

Також з початку війни платники Сумщини активно використовують форму спілкування через приватні повідомлення на сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.sumy.

Звертаємо увагу платників, що телефонні лінії та месенджер у Фейсбук функціонують з метою оперативної комунікації та такої яка не потребує додаткового детального опрацювання та розгляду. У разі необхідності вирішення питання рекомендуємо направляти звернення на офіційні ресурси податкової Сумщини.

Нагадуємо, що у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 та з метою мінімізації кіберзагроз, тимчасово обмежено роботу спеціальних електронних поштових скриньок Головного управління ДПС у Сумській області. Громадяни можуть тимчасово надсилати свої звернення та запити на отримання інформації (у тому числі запити юридичних осіб) на загальну електронну поштову скриньку Головного управління ДПС у Сумській області: sumy.official@tax.gov.ua.

ПРО МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ ОБОВ’ЯЗКОВОГО ЗАСТОСУВАННЯ РРО

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує, що статтею 3 Закону України від 19 листопада 1992 року № 2801-XII «Основи законодавства України про охорону здоров’я», із змінами та доповненнями, визначено, що послуга з медичного обслуговування населення (медична послуга) - це послуга, що надається пацієнту закладом охорони здоров'я або фізичною особою - підприємцем, яка зареєстрована та одержала в установленому законом порядку ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, та оплачується її замовником. Замовником послуги з медичного обслуговування населення можуть бути держава, відповідні органи місцевого самоврядування, юридичні та фізичні особи, у тому числі пацієнт.

Закон України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі - Закон № 265) визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) та програмних РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

Дія Закону № 265 поширюється на всіх суб'єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.

ЗАКОН УКРАЇНИ № 3219: РРО/ПРРО НОВАЦІЇ 2023 РОКУ

У рамках дії Закону України №3219 від 30.06.2023 року уже з 1 жовтня 2023 року відновлюється застосування штрафних санкцій за порушення використання РРО та ПРРО про це громадськість Сумщини інформують в Головному управлінні ДПС у Сумській області.

Податківці акцентують, що відповідно до Закону України №1017-ІХ від 01.12.2020 року застосування РРО чи ПРРО при готівкових розрахунках з покупцями стало обов’язковим для усіх суб’єктів господарювання, окрім спрощенців першої групи ще з 1 січня 2022 року.

Однак, за період з 1 січня 2022 до 1 жовтня 2023 року, у зв’язку з війною, уряд прийняв рішення не застосовувати фінансової відповідальності за відсутність касових апаратів до усіх торгівців, окрім тих, що здійснюють продаж підакцизних товарів, валютних цінностей або ж працюють у сфері азартних ігор.

Проте, саме законом №3219 уряд відновив відповідальність бізнесу за не проведення фіскалізації, щоправда, ставки штрафних санкцій дещо знижені, однак не для всіх.

Отже, усі СГД на загальній системі, платники єдиного податку, які є платниками ПДВ, а також ті платники єдиного податку, які здійснюють діяльність підакцизною групою товарів, реалізують технічно складні побутові товари, лікарські засоби, вироби медичного призначення і реалізують ювелірні вироби, за порушення у сфері РРО сплачуватимуть штрафи у повному обсязі: 100% вартості товару, реалізованої послуги при першому порушенні та 150% - при кожному наступному порушенні, роз’яснюють фахівці.

Водночас для ФОП єдиного податку ІІ та ІІІ групи за ставкою 5%, а також IV групи, які не торгують товарами з переліченої ризикової групи (підакцизна група товарів, технічно складні побутові товари, лікарські засоби, вироби медичного призначення, ювелірні вироби), встановлені знижені розміри штрафних санкцій – 25% вартості реалізованих із порушенням товарів – за перше порушення та 50% вартості проданих з порушенням товарів (робіт, послуг)за кожне наступне.

Такий розмір штрафних санкцій діятиме до 31 липня 2025 року, але не пізніше ніж до дати припинення або скасування воєнного стану.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь