Дубов’язівська територіальна громада
Конотопського району Сумської області

Головне управління Державної податкової служби в Сумській області інформує!

Дата: 08.09.2023 15:55
Кількість переглядів: 80

Фото без опису

ДО МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ У СІЧНІ-СЕРПНІ 2023 РОКУ НАПРАВЛЕНО ПОНАД 6,6 МЛРД ГРИВЕНЬ

За інформацією в.о. начальника Головного управління ДПС у Сумській області Артема Снєжка, платниками області за вісім місяців 2023 року сплачено до місцевих бюджетів 6618,4 млн грн податкових платежів. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 1116,6 млн гривень.

У розрізі податків та зборів забезпечено надходження:  податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) - головного наповнювача місцевих бюджетів – 4925,7 млн гривень. Зазначена сума більше тогорічного показника на 862,2 млн грн;  єдиного податку – 658,5 млн гривень. У розрізі платників «левову» частину, а це 418,4 млн грн сплатили фізичні особи. Юридичні особи IV групи разом із сільгоспвиробниками сплатили 163,7 млн грн, а різницю – 76,4  млн грн  – додали юридичні особи III групи; податку на майно в частині плати за землю – сплачено 585,5 млн грн, що на 131,5 млн грн більше суми надходжень за відповідний період минулого року; рентної плати за користування надрами – 179,6 млн грн, що більше на 2,7 млн грн; податку на прибуток – 52,7 млн грн,  що більше тогорічного на 12,9 млн гривень.

Посадовець проінформував, що тільки у серпні 2023 року до місцевих бюджетів області було направлено 847,2 млн грн податків та зборів, забезпечено приріст надходжень у порівнянні з відповідним періодом минулого року на 50,7 млн гривень. У розрізі податків та зборів забезпечено надходження: податку на доходи фізичних осіб – 624,4 млн грн, що більше минулорічного показника на 28,1 млн грн; податку на майно в частині плати за землю – 72,7 млн грн, що на 13,3 млн грн, більше надходжень за відповідний період минулого року;  єдиного податку – 83,5 млн грн, з них сплачено: юридичними особами (III група) – 12,0 млн грн; фізичними особами – 62,5 млн грн; юридичними особами (ІV група – с/г виробниками) – 9,0 млн грн; податку на прибуток – 10,5 млн грн, що на 4,9 млн грн більше торішнього показника;  рентної плати за користування надрами – 18,9 млн гривень.

«Наповнення місцевих бюджетів, особливо у час війни, є необхідним внеском для скорішої Перемоги. Суб’єкти господарювання Сумщини розуміють наскільки важливою є кожна сплачена до бюджету гривня й відповідально виконують свій обов’язок перед державою. Ми щиро вдячні за сумлінно сплачені податки. Разом продовжуємо працювати на Перемогу, спільними зусиллями наближаємо її!», - підсумував посадовець.

 

СТАН НАДХОДЖЕНЬ ДО ЗВЕДЕНОГО ТА ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТІВ СУМЩИНИ У СІЧНІ - СЕРПНІ 2023 РОКУ

За інформацією управління економічного аналізу Головного управління ДПС у Сумській області за вісім місяців 2023 року забезпечено збір до зведеного бюджету України в сумі 13794,0 млн гривень, що на 1909,6 млн грн (або на 16,1 відс.) більше  ніж за відповідний період минулого року. До Державного бюджету сума збору склала 7175,6 млн грн, у тому числі до загального фонду Державного бюджету зібрано 7161,7 млн гривень. 

У розрізі основних бюджетоформуючих податків та зборів забезпечено надходження: податку на доходи фізичних осіб (з урахуванням військового збору) – 1765,2 млн грн, що на 287,9 млн грн, або на 19,5 відс. більше тогорічного показника; рентної плати за користування надрами – 3253,1 млн грн, що на 53,2 млн грн, або на 1,7 відс. перевищує минулорічний показник; податку на прибуток – 533,7 млн грн, що на 256,2 млн грн, або  у 1,9 рази більше надходжень за відповідний період минулого року; податку на додану вартість – 1360,6 млн грн, що на 51,1 млн грн, або на 3,9 відс. більше минулорічних надходжень; частини чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств, що вилучається до бюджету – 115,8 млн грн, що на 82,7 млн грн, або в 3,5 рази більше надходжень за відповідний період минулого року; акцизного податку – 39,0 млн грн, що на 21,9 млн грн або у 2,3 рази більше минулорічного показника. У структурі податкових надходжень Державного бюджету за січень - серпень 2023 року основну частку займають рентна плата за користування надрами – 45,3 відс., податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) – 19,0 відс. та податок на доходи фізичних осіб (з урахуванням військового збору) – 24,6 відсотка. 

 

ДЕ МОЖНА ЗАВАНТАЖИТИ ПРРО ВІД ДПС

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує платникам податків Сумщини, що процедури реєстрації реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій (РРО/ПРРО) встановлені порядками, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за № 918/29048.

Форми для реєстрації ПРРО та інструкції щодо їх заповнення знаходяться  на вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/formi-prro/formi-prro/

ДПС пропонує до застосування безоплатне ПРРО від ДПС, функціонал якого відповідає законодавчим вимогам, а придбання, оновлення та застосування не потребує витрат та спеціальних навичок користувача. ПРРО від ДПС, як і всі інші ПРРО, підлягає реєстрації в контролюючому органі. Завантажити ПРРО від ДПС можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/formi-prro/formi-prro/

 

ДЕ КОНТРОЛЮЄТЬСЯ ЧАС ОФЛАЙН І ЯК РАХУЄТЬСЯ

Головне управління ДПС у Сумській області інформує  платників податків Сумщини,  що згідно з Порядком реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 23.06.2020 № 317 ПРРО під час роботи в режимі офлайн має забезпечувати постійний контроль, зокрема, щодо: відновлення зв’язку ПРРО із фіскальним сервером та перевіряти наявність такого зв’язку перед формуванням кожного розрахункового документа в режимі офлайн; дотримання граничних строків застосування режиму офлайн, інформувати особу, яка здійснює розрахункову операцію про залишок часу, протягом якого може тривати режим офлайн, та припинити проведення розрахункових операцій у режимі офлайн у разі досягнення одного із граничних строків (36 годин підряд або 168 годин протягом календарного місяця).

ПРРО має бути автоматично переведений із режиму офлайн у режим онлайн-обміну з фіскальним сервером у момент відновлення зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером.

Час, протягом якого ПРРО перебував у режимі офлайн, підраховується шляхом сумування таких періодів: від дати та часу, зазначеного у повідомленні за формою № 4-ПРРО з відміткою «початок переведення ПРРО в режим офлайн», до дати та часу, зазначеного у Повідомленні за формою № 4-ПРРО з відміткою «завершення режиму офлайн»; від дати та часу, зазначеного у повідомленні за формою № 4-ПРРО з відміткою «завершення режиму офлайн», до дати та часу, зазначеного у повідомленні за формою № 4-ПРРО з відміткою «початок переведення ПРРО в режим офлайн», якщо в період між такими строками на фіскальному сервері ПРРО не було зареєстровано жодного розрахункового документа в режимі онлайн-обміну.

 

ОФОРМЛЮЙТЕ ПРАЦІВНИКІВ ЗА 3 КРОКИ

Наймати працівників можуть компанії, приватні підприємці, а також фізичні особи, які беруть на роботу кухарів, нянь, водіїв ... При цьому всі вони стають роботодавцями і мають дотримуватися трудового законодавства. 

Часто роботодавці укладають з працівниками цивільно-правові угоди, а не трудові. У відносинах працівник – роботодавець має укладатися трудовий договір. Цивільно-правова угода про надання послуг укладається в разі співпраці з незалежним підрядником або особою, яка забезпечує себе роботою самостійно, тобто займається підприємництвом, бізнесом.

Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців. Він включає три основні кроки: укладення трудового договору; оформлення наказу про прийняття на роботу; повідомлення Державної податкової служби.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь