Головне управління Державної податкової служби в Сумській області інформує!
ДО МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ У СІЧНІ-СЕРПНІ 2023 РОКУ НАПРАВЛЕНО ПОНАД 6,6 МЛРД ГРИВЕНЬ
За інформацією в.о. начальника Головного управління ДПС у Сумській області Артема Снєжка, платниками області за вісім місяців 2023 року сплачено до місцевих бюджетів 6618,4 млн грн податкових платежів. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 1116,6 млн гривень.
У розрізі податків та зборів забезпечено надходження: податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) - головного наповнювача місцевих бюджетів – 4925,7 млн гривень. Зазначена сума більше тогорічного показника на 862,2 млн грн; єдиного податку – 658,5 млн гривень. У розрізі платників «левову» частину, а це 418,4 млн грн сплатили фізичні особи. Юридичні особи IV групи разом із сільгоспвиробниками сплатили 163,7 млн грн, а різницю – 76,4 млн грн – додали юридичні особи III групи; податку на майно в частині плати за землю – сплачено 585,5 млн грн, що на 131,5 млн грн більше суми надходжень за відповідний період минулого року; рентної плати за користування надрами – 179,6 млн грн, що більше на 2,7 млн грн; податку на прибуток – 52,7 млн грн, що більше тогорічного на 12,9 млн гривень.
Посадовець проінформував, що тільки у серпні 2023 року до місцевих бюджетів області було направлено 847,2 млн грн податків та зборів, забезпечено приріст надходжень у порівнянні з відповідним періодом минулого року на 50,7 млн гривень. У розрізі податків та зборів забезпечено надходження: податку на доходи фізичних осіб – 624,4 млн грн, що більше минулорічного показника на 28,1 млн грн; податку на майно в частині плати за землю – 72,7 млн грн, що на 13,3 млн грн, більше надходжень за відповідний період минулого року; єдиного податку – 83,5 млн грн, з них сплачено: юридичними особами (III група) – 12,0 млн грн; фізичними особами – 62,5 млн грн; юридичними особами (ІV група – с/г виробниками) – 9,0 млн грн; податку на прибуток – 10,5 млн грн, що на 4,9 млн грн більше торішнього показника; рентної плати за користування надрами – 18,9 млн гривень.
«Наповнення місцевих бюджетів, особливо у час війни, є необхідним внеском для скорішої Перемоги. Суб’єкти господарювання Сумщини розуміють наскільки важливою є кожна сплачена до бюджету гривня й відповідально виконують свій обов’язок перед державою. Ми щиро вдячні за сумлінно сплачені податки. Разом продовжуємо працювати на Перемогу, спільними зусиллями наближаємо її!», - підсумував посадовець.
СТАН НАДХОДЖЕНЬ ДО ЗВЕДЕНОГО ТА ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТІВ СУМЩИНИ У СІЧНІ - СЕРПНІ 2023 РОКУ
За інформацією управління економічного аналізу Головного управління ДПС у Сумській області за вісім місяців 2023 року забезпечено збір до зведеного бюджету України в сумі 13794,0 млн гривень, що на 1909,6 млн грн (або на 16,1 відс.) більше ніж за відповідний період минулого року. До Державного бюджету сума збору склала 7175,6 млн грн, у тому числі до загального фонду Державного бюджету зібрано 7161,7 млн гривень.
У розрізі основних бюджетоформуючих податків та зборів забезпечено надходження: податку на доходи фізичних осіб (з урахуванням військового збору) – 1765,2 млн грн, що на 287,9 млн грн, або на 19,5 відс. більше тогорічного показника; рентної плати за користування надрами – 3253,1 млн грн, що на 53,2 млн грн, або на 1,7 відс. перевищує минулорічний показник; податку на прибуток – 533,7 млн грн, що на 256,2 млн грн, або у 1,9 рази більше надходжень за відповідний період минулого року; податку на додану вартість – 1360,6 млн грн, що на 51,1 млн грн, або на 3,9 відс. більше минулорічних надходжень; частини чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств, що вилучається до бюджету – 115,8 млн грн, що на 82,7 млн грн, або в 3,5 рази більше надходжень за відповідний період минулого року; акцизного податку – 39,0 млн грн, що на 21,9 млн грн або у 2,3 рази більше минулорічного показника. У структурі податкових надходжень Державного бюджету за січень - серпень 2023 року основну частку займають рентна плата за користування надрами – 45,3 відс., податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) – 19,0 відс. та податок на доходи фізичних осіб (з урахуванням військового збору) – 24,6 відсотка.
ДЕ МОЖНА ЗАВАНТАЖИТИ ПРРО ВІД ДПС
Головне управління ДПС у Сумській області нагадує платникам податків Сумщини, що процедури реєстрації реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій (РРО/ПРРО) встановлені порядками, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за № 918/29048.
Форми для реєстрації ПРРО та інструкції щодо їх заповнення знаходяться на вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/formi-prro/formi-prro/
ДПС пропонує до застосування безоплатне ПРРО від ДПС, функціонал якого відповідає законодавчим вимогам, а придбання, оновлення та застосування не потребує витрат та спеціальних навичок користувача. ПРРО від ДПС, як і всі інші ПРРО, підлягає реєстрації в контролюючому органі. Завантажити ПРРО від ДПС можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/formi-prro/formi-prro/
ДЕ КОНТРОЛЮЄТЬСЯ ЧАС ОФЛАЙН І ЯК РАХУЄТЬСЯ
Головне управління ДПС у Сумській області інформує платників податків Сумщини, що згідно з Порядком реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 23.06.2020 № 317 ПРРО під час роботи в режимі офлайн має забезпечувати постійний контроль, зокрема, щодо: відновлення зв’язку ПРРО із фіскальним сервером та перевіряти наявність такого зв’язку перед формуванням кожного розрахункового документа в режимі офлайн; дотримання граничних строків застосування режиму офлайн, інформувати особу, яка здійснює розрахункову операцію про залишок часу, протягом якого може тривати режим офлайн, та припинити проведення розрахункових операцій у режимі офлайн у разі досягнення одного із граничних строків (36 годин підряд або 168 годин протягом календарного місяця).
ПРРО має бути автоматично переведений із режиму офлайн у режим онлайн-обміну з фіскальним сервером у момент відновлення зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером.
Час, протягом якого ПРРО перебував у режимі офлайн, підраховується шляхом сумування таких періодів: від дати та часу, зазначеного у повідомленні за формою № 4-ПРРО з відміткою «початок переведення ПРРО в режим офлайн», до дати та часу, зазначеного у Повідомленні за формою № 4-ПРРО з відміткою «завершення режиму офлайн»; від дати та часу, зазначеного у повідомленні за формою № 4-ПРРО з відміткою «завершення режиму офлайн», до дати та часу, зазначеного у повідомленні за формою № 4-ПРРО з відміткою «початок переведення ПРРО в режим офлайн», якщо в період між такими строками на фіскальному сервері ПРРО не було зареєстровано жодного розрахункового документа в режимі онлайн-обміну.
ОФОРМЛЮЙТЕ ПРАЦІВНИКІВ ЗА 3 КРОКИ
Наймати працівників можуть компанії, приватні підприємці, а також фізичні особи, які беруть на роботу кухарів, нянь, водіїв ... При цьому всі вони стають роботодавцями і мають дотримуватися трудового законодавства.
Часто роботодавці укладають з працівниками цивільно-правові угоди, а не трудові. У відносинах працівник – роботодавець має укладатися трудовий договір. Цивільно-правова угода про надання послуг укладається в разі співпраці з незалежним підрядником або особою, яка забезпечує себе роботою самостійно, тобто займається підприємництвом, бізнесом.
Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців. Він включає три основні кроки: укладення трудового договору; оформлення наказу про прийняття на роботу; повідомлення Державної податкової служби.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)