A A A K K K
для людей із порушенням зору
Дубов’язівська територіальна громада
Конотопського району Сумської області

Головне управління Державної податкової служби в Сумській області інформує!

Дата: 15.12.2023 15:04
Кількість переглядів: 51

Фото без опису

ЧИ ПОТРІБНО ПРИ ВИЇЗДІ ЗА КОРДОН ПОДАТИ ДЕКЛАРАЦІЮ ПРО ДОХОДИ

Головне управління ДПС у Сумській області звертає увагу громадян, що нормами п. 179.3 ст. 179 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) передбачено: платники податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) – резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов'язані подати до контролюючого органу податкову декларацію про майновий стан і доходи не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду.

Контролюючий орган протягом 30 календарних днів після надходження такої податкової декларації зобов'язаний перевірити визначене податкове зобов'язання, сплату належної суми ПДФО і видати довідку про таку сплату та про відсутність податкових зобов'язань з ПДФО, що подається до органів митного контролю під час перетину митного кордону і є підставою для проведення митних процедур.

Форма такої довідки встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Порядок застосування п. 179.3 ст. 179 ПКУ визначається Кабінетом Міністрів України (постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1243 «Про затвердження Порядку видачі довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов'язань з такого податку», із змінами).

 

СТАН РОЗРАХУНКІВ З БЮДЖЕТОМ

Приватна частина електронного кабінету дозволяє платнику податків надіслати до відповідного органу ДПС запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС. 

Вхід до електронного кабінету здійснюється за адресою:  https://cabinet.tax.gov.ua. Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику створити та надіслати до відповідного органу ДПС запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС. Верхня панель навігації у вікні «Заяви, запити для отримання інформації» дозволяє встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити». Зі списку документів обирається запит (F/J130020(4)) натисканням лівої клавіші миші. В наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган. Збережений документ необхідно підписати та відправити до органу ДПС.

Відповідь на запит платника податків надсилається через Електронний кабінет станом на дату відправлення у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС за формою «F/J140020(4))».

У зв’язку з впровадженням електронних сервісів для платників не передбачено отримання платником акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та єдиним внеском в паперовому вигляді.

 

ФІНАНСОВИЙ ВНЕСОК ГРОМАДЯН ТА ПІДПРИЄМСТВ СУМЩИНИ

За інформацією управління економічного аналізу Головного управління ДПС у Сумській області упродовж січня - листопада 2023 року до обласного бюджету Сумщини надійшло 1522,06 млн грн податків та платежів. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли майже на   106 млн гривень.

Сплата податку на доходи фізичних осіб є одним з ключових елементів податкової системи - його питома вага становить понад 85% у загальній сумі сплачених податків і платежів до обласного бюджету і протягом 11 місяців поточного року склала 1230,6 млн гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 206,2 млн гривень.

Сплата податку на прибуток підприємств залишається невіддільною частиною економічної взаємодії підприємств з державою, навіть у період війни. Так, протягом періоду, який аналізується податку на прибуток підприємств надійшло в обсязі 111,5 млн гривень. Це на 12,5 млн грн більше, ніж за 11 місяців минулого року.

Сплата ренти також є важливим джерелом податкових надходжень до обласного бюджету. Рентної плати за користування надрами платники податків Сумщини перерахували понад 106 млн гривень.

Податківці Сумщини акцентують, що в умовах війни стійкий фінансовий результат створює позитивний фінансовий фундамент для реалізації соціальних та економічних проєктів в області. Сьогодні кожен постає перед труднощами, але відповідальна людина залишається відповідальною  і у воєнні часи. І ми висловлюємо щиру подяку сумлінним платникам податків Сумщини за відданість та солідарність. Підтримка кожного у важливий період для нашого суспільства допомагає зміцнювати наше спільне ставлення до викликів війни.

 

МОРАТОРІЙ НА ПРОВЕДЕННЯ ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК СКАСОВАНО

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує платникам податків Сумщини,08 грудня 2023 року набрав чинності Закон України від 09.11.2023 №3453-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо скасування мораторію на проведення податкових перевірок» (далі – Закон № 3453). 

Законом №3453-ІХ передбачено відновлення проведення документальних перевірок з 01 грудня 2023 року, врегулювані питання проведення перевірок на територіях, де ведуться бойові дії та тимчасово окупованих територіях, умови проведення податкових перевірок (щодо безпечного доступу). Зокрема, доповнено пунктом 69.35.прим.2 підрозділ 10 розділу ХХ ПКУ, згідно з яким визначено критерії, за якими платники податків включаються до плану-графіку проведення документальних планових перевірок, з урахуванням щомісячних коригувань.

Установлено, що з 01 грудня 2023 по 31 грудня 2024 року включно до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на 2023 та 2024 роки можуть бути включені виключно:

1. Платники податків, які здійснюють/здійснювали діяльність у сфері виробництва та/або реалізації підакцизної продукції; 

 2. Платники податків, які здійснюють/здійснювали діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор в Україні (гральний бізнес); 

3. Платники податків, які надають/надавали фінансові, платіжні послуги;

4. Нерезиденти, які здійснюють/здійснювали в Україні діяльність через відокремлені підрозділи, у тому числі постійні представництва, та/або відокремлені підрозділи, у тому числі постійні представництва нерезидента, які відповідають хоча б одному з таких критеріїв: рівень зростання податку на прибуток на 50 і більше відсотків менший, ніж рівень зростання доходів платника податків; декларування нарахованої заробітної плати за відсутності декларування об’єкта оподаткування податком на прибуток або декларування доходу, звільненого від оподаткування відповідно до міжнародного договору України; 

5. Інші платники податків, які на основі показників, сформованих за підсумками 2021 календарного року, відповідають хоча б одному з таких критеріїв: рівень сплати податку на прибуток на 50 і більше відсотків менший, ніж рівень сплати податку у відповідній галузі; рівень сплати податку на додану вартість на 50 і більше відсотків менший, ніж рівень сплати податку у відповідній галузі; дебіторська заборгованість перевищує кредиторську заборгованість більше ніж у два рази; загальна сума витрат, відображених у податковій декларації про майновий стан і доходи, становить 75 або більше відсотків суми загального річного доходу, задекларованого у такій декларації, за умови що сума загального річного доходу, отриманого від провадження підприємницької діяльності, становить 10 мільйонів гривень і більше; нарахування та/або виплата податковим агентом - юридичною особою доходів у вигляді заробітної плати в розмірі менше середньої заробітної плати у відповідній галузі у відповідному регіоні. 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь